Sunday 4 December 2011

kerna takut dia rimas

kadang-kadang aku terfikir tuk melepaskan dia...arghh...teruknya sikap aku...mungkin dia bukan seperti perempuan lain...tapi kenapa sikap aku betul-betul berubah sekarang..aku bukan seperti diri aku yang dulu..permainan hidup dan perasaan..pengalaman dan pengajaran didalam perjalanan hidup kita ini..SEPERTI TULISAN KU INI...inilah gelora dalam hatiku ini..serabut bukan..? aku sendiri da makin celaru...mungkin boleh jadi giler aku kalau berterusan begini...aku mengambil jalan ini,menulis di blog ini untuk aku lepaskan apa yang tersirat bercelaru bersama kekusutan di dalam hati seorang lelaki..mungkin perjalan cintaku suatu pengalaman berbeza atau jarang orang laen lalui..dari cinta monyet hingga la cinta dewasa..dari cinta berlandaskan agama hinggala cinta nafsu semata...ade kerugian dan ader kelebihan..

No comments:

Post a Comment