Tuesday 6 December 2011

rasa curiga

kenapa rasa curiga itu tidak hilang...sedangkan ape la yang die telah buat...? tiada apa-apa pun kan...die baek seperti itu sahaja..mungkin..tengok la...aku sendiri tidak yakin...kenapa susah sangat aku nk percayakan die..? kerana die perempuan..? tapi tidak semua orang samer kan..? tidak semua perempuan samer... arrggghhh... pengalaman bukan mengajarku di saat ini...pengalaman itu membunuhku.. yaa...memang aku mati,mati didalam rasa itu... YA ALLAH...aku bermohon padamu berikan ku kekuatan untuk melawan semua hasutan syaitan ini... sesungguhnye aku terlalu lemah... haa..baru sekarang ko nak ingatkan diri ku pada tuhan..?? selamana ini..? ko hanyut dalam dunia ko, amerika life style konon..ko da dapat pengajaran nye bukan..? pengalaman yang akan terus menghantui ko...ko rasakan la sendiri..hanya ko yang rasai..hanya ko di dalam perperangan ini.. jiwa ko yang kacau ini..ini lah diri ko..inilah yang ko dapat,kegembiraan sementara ko.. hahahahah...layak sangat ko di tertawakan,ko amat menyedihkan!!!

No comments:

Post a Comment